פרסום בגוגל - ניהול קמפיין ממומן PPC
קמפיין מודעות בגוגל - Google Ads
יצירת קמפיינים בגוגל רשת החיפוש
רשת החיפוש של גוגל היא אוסף של אתרים ויישומים המבוססים על מונחי חיפוש. כאשר אתה מפרסם ברשת החיפוש של גוגל, מודעות הטקסט שלך מוצגות למשתמשים על סמך חיפושים שמבצעים גולשים. זה אומר שאם מישהו מחפש "מסעדה בתל אביב" אז הוא יראה מודעות הקשורות למסעדות בתל אביב .מודעות בתוצאות החיפוש של Google יופיעו מתחת לכותרת "מודעות" מעל תוצאות החיפוש. בכל פעם שלקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצרים או שירותים דומים/זהים לשלך, הם יראו את המודעה שלך.
יצירת קמפיינים בגוגל ברשת המדיה
קמפיינים זה מתאים למוצרים השונים הם יעילים יותר ועוקבים טוב יותר אחר תוצאות לכל מטרה. אתה יכול לבחור להציג את המודעה שלך ברשת המדיה של Google. התקציב ועליות בקמפיין נמדד במטרת המודעה, כלומר קליקים או הופעות מרובות במודל, או ההמרה הטובה ביותר באופן כללי. עליך גם להגדיר תקציב מינימלי למודעה. סוג פרסומת ברשת המדיה של גוגל מאפשרת סוגים רבים של מודעות, שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות, ואתרים מסוימים מקבלים רק סוגים מסוימים של מודעות.